Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klantenservice

Een bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen in onze webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:
- Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagen'.
- Wanneer u een product hebt toegevoegd komt er direct een melding van: U heeft ... aan uw winkelwagen toegevoegd.
- Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op de "winkelwagen en dan op 'Afrekenen'. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling
Als u al een account heeft, kunt u hiermee inloggen. Heeft u nog geen account dan vult u uw gegevens in. Het is dus niet verplicht om een account aan te maken, maar het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger. - U kunt in dit overzicht ook de verzendmethode kiezen. Uw bestelling kan gratis opgehaald worden öp onze afhaallocatie in Neede of u kunt uw bestelling laten verzenden.
- Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij uw gegevens hebt opgegeven. Kies bij de eerste stap "verzending" het bezorgadres.
- In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal, via PayPal of via een bankoverschrijving.
- U kunt bij de betaalmethode kiezen voor een ander factuuradres, dan dient u het vinkje uit te zetten en vervolgens het juiste adres in te voeren.
- De volgende stap controleert u uw bestelling en op de pagina maakt u de bestelling definitief door op 'Plaats bestelling' te klikken.
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst.
Uw bestelling wijzigen of annuleren
Indien u uw bestelling nog niet heeft betaald kunt u deze annuleren of wijzigen via ons contact formulier of contact op te nemen met de klantenservice.
Indien u reeds een verzendbevestiging heeft gekregen dat uw pakket is ingepakt is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.
Een bestelling volgen
Zodra de betaling van uw bestelling is ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen. Zodra uw pakket is ingepakt en aangeboden wordt aan onze transporteur ontvangt u een aparte e-mail met daarin een code om uw pakket te volgen.
Het kan soms voorkomen dat de email in uw ongewenste mailbox terecht is gekomen, check deze map vooraf.
Bevestiging van uw bestelling
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Heeft u reeds ook de betaling voldaan dan ontvangt u ook de factuur hiervan.
Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt ons contacten per email of telefonisch bereiken op de aangegeven openingstijden.
Een bestelling plaatsen in onze Reimo webshop
Een bestelling plaatsen in onze Reimo webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:
- Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagen'.
- Wanneer u een product hebt toegevoegd komt er direct een melding van: Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen.
- Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op de "naar de kassa'. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling
Als u al een account heeft, kunt u hiermee inloggen. Heeft u nog geen account dan vult u uw gegevens in. Het is dus niet verplicht om een account aan te maken, maar het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger. - U kunt in dit overzicht ook de verzendmethode kiezen. Uw bestelling kan gratis opgehaald worden öp onze afhaallocatie in Neede of u kunt uw bestelling laten verzenden.
- Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij uw gegevens hebt opgegeven. Kies bij de eerste stap "verzending" het bezorgadres.
- In de Camperpassie reimo webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via PayPal of via een bankoverschrijving.
- U kunt bij de betaalmethode kiezen voor een ander factuuradres, dan dient u het vinkje uit te zetten en vervolgens het juiste adres in te voeren.
- De volgende stap controleert u uw bestelling en op de pagina maakt u de bestelling definitief door op 'Bestellen' te klikken.
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is. U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst.
Status van mijn bestelling inzien
Heeft u nog geen bevestiging gehad dat uw bestelling is verzonden of klaar ligt om afgehaald te kunnen worden en u wilt graag de status weten. Dan kunt u het beste contact op nemen met onze klantenservice per email of door de onze contactformulier in te vullen.
Als u ingelogt bent in uw account en u wilt dan de status inzien van uw bestelling, dan geeft deze in de meeste gevallen aan 'Stuur naar King (op rekening)' dit heeft te maken dat de bestelling naar ons KING E.R.P systeem wordt verzonden en daar verder wordt afgewikkeld. Voor de excacte status in te zien kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice per email of door onze contactformulier in te vullen.
Bezorgen van uw bestelling
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Afhalen' of 'Bezorgen'.
De kosten voor het bezorgen worden automatisch getoond in het winkelwagentje. Zodra de bestelling bij ons verzonden is, ontvangt u een e-mail dat uw bestelling is ingepakt en aangeboden wordt aan onze transporteur. Daarbij krijgt u een aparte email met een Track & Trace code waarmee u uw pakket online kunt volgen. Het kan soms voorkomen dat uw bestelling 1 á 2 dagen vertraging heeft, dit kan te maken hebben dat het sorteerproces bij de transporteur langer duurt dan gebruikelijk.
Geen email ontvangen? het kan voorkomen dat de email in de "Ongewenste map" is terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.
Afhalen van uw bestelling
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'Afhalen' of 'Bezorgen'. Kiest u voor afhalen, dan ontvangt u, zodra de bestelling voor u klaarligt, een e-mailbericht met de afhaalbevestiging.
Let op: Uw bestelling is niet direct beschikbaar. Pas als u de "afhaalbevestiging" heeft ontvangen dat uw bestelling klaarligt kunt u deze komen ophalen.
Wanneer u de bestelling komt afhalen is het van belang dat u een geldig legitimatiebewijs meeneemt en een print van de afhaal/bestelbevestiging die u via e-mail is toegezonden. Zonder een legitimatiebewijs en de afhaalbevestiging kunnen wij de bestelling niet meegeven.
U kunt ook iemand anders de bestelling op laten halen. Zorg ervoor dat de persoon die uw bestelling op komt halen een kopie van uw legitimatiebewijs bij zich heeft en een print van de afhaalbevestiging die u via het e-mailbericht heeft ontvangen. Ook hierbij geldt dat zonder kopie van het legitimatiebewijs van de persoon die besteld heeft en een afhaalbevestiging niets meegegeven kan worden.
U kunt uw bestelling afhalen bij onze servicebalie. Het adres is Parallelweg 90, 7161AG Neede.
Heeft u gekozen voor "Betalen bij afhalen" dan blijft uw bestelling na afhaalbevestiging maximaal 14 dagen liggen om afgehaald te kunnen worden. Daarna wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. U kunt bij ons pinnen of contant betalen.
Verzendkosten
Per bestelling hanteren wij een vast tarief aan verzendkosten in combinatie met het gewicht van de producten.
Voor Nederland is dit standaard € 6,95 bij een factuur bedrag tot € 100,-
Voor België is dit standaard € 9,95
*Niet reguliere producten (vanwege omvang, breekbaar gevoelig of een hoog gewicht hebben):
Voor Nederland is dit € 35,00
Voor België is dit € 65,00
Voor overige beschikbare landen hanteren wij automatische aangepaste verzendkosten.
Als het factuurbedrag van je bestelling hoger is dan € 100,- en u laat het verzenden aan een nederlands adres dan betaald u voor de verzending van reguliere producten naar nederland geen verzendkosten.
Vrijwel alle artikelen in ons assortiment zijn regulier. Producten die uitgezonderd zijn van 'gratis verzending of standaard verzending,- zijn producten die vanwege de omvang of een te hoog gewicht vallen.
Wilt u een bestelling naar een ander land laten leveren, Dan wordt er automatisch aangepaste verzendkosten berekend.
De kosten voor verzending van niet-reguliere artikelen hangen af van het artikel.
Bij een bestelling worden bijkomende kosten direct getoond. Let op: wil je een niet-regulier artikel naar het buitenland laten leveren, dan worden uiteindelijke extra kosten automatisch berekend of achteraf in overleg gehanteerd.
Levertijden
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling op tijd te leveren. Bestellingen voor 16:00 uur waarvan alle artikelen
"direct leverbaar"
zijn proberen wij dezelfde dag te verzenden. U krijgt automatisch bericht met een track & trace op moment dat uw bestelling is ingepakt en aangeboden wordt aan onze transporteur. In sommige gevallen kan het voorkomen dat uw bestelling langer onderweg is vanwege drukte bij de transportbedrijven, wij vragen dan ook uw begrip hiervoor.
Bestellingen waarvan artikelen
"Levertijd 3 - 5 werkdagen" (niet direct leverbaar)
zijn proberen wij met 3 tot 5 werkdagen te leveren. Helaas kunnen wij niet altijd garanderen dat de bestelling binnen de verwachte levertijd kunnen leveren, doordat sommige producten bij leveranciers een langere levertijd hebben. Wij proberen u dan ook op tijd op de hoogte te brengen als uw bestelling onverhoopt een langere levertijd heeft. Mocht u meerdere artikelen besteld hebben en niet alles is uit voorraad leverbaar dan is het wel mogelijk om een deellevering toe te passen in overleg met onze klantenservice
Artikelen waarvan wij weten dat ze een uitzonderlijke lange levertijd hebben, proberen wij een indicatie van een levertijd mee te geven. Deze levertijd kunt u dan terug vinden bij het artikel onder "Meer informatie"
Wanneer gratis verzenden
Gratis verzending is alleen van toepassing op Nederlandse adressen.
Als het factuurbedrag van je bestelling hoger is dan € 100,- en u laat het verzenden aan een nederlands adres dan betaald u voor de verzending van reguliere producten naar nederland geen verzendkosten.
Vrijwel alle artikelen in ons assortiment zijn regulier. Producten die uitgezonderd zijn van 'gratis verzending of standaard verzending,- zijn producten die vanwege de omvang of een te hoog gewicht vallen.
Mijn bestelling is niet compleet
Het kan voorkomen dat uw bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd. Ons verzendsysteem berekent voor iedere bestelling automatisch in hoeveel pakketten het verzonden moet worden. Daardoor kan het voorkomen dat u een deellevering krijgt en pakketten niet op dezelfde tijdstip geleverd worden. Uiteraard ontvangt u meerdere Track & Trace codes voor de betreffende pakketten.
Onze betaalmogelijkheden
Bestellingen die u in onze webshop doet dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.
-
IDEAL
Je kunt betalen via iDEAL als je gebruikmaakt van internetbankieren via ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, KNAB Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Betalen via iDEAL gaat op dezelfde manier als internetbankieren. Je hebt je bankpas en identificatiemethode nodig. Onze betalingsprocedure loopt via Buckaroo sisow
Wij berekenen geen kosten voor betaling via iDEAL.
voordelen van betalen via IDEAL:
- Je betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
- Je betaalt via de veilige software van internetbankieren.
- Wij versturen jouw bestelling direct, mits op voorraad is.
-
Mistercash (België)
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. De banken zijn Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Ben je klant van de deelnemende banken en maak je gebruik van internetbankieren? Dan kun je gebruik maken van Bancontact/Mister Cash. Je kunt direct jouw aankoop betalen in een vertrouwde bankomgeving.
voordelen:
- Je betaalt via de veilige software van internetbankieren
- Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad is.
- Betaling via Bancontact/MisterCash is gratis
-
Vooruitbetaling per bankoverschrijving
Je vindt het fijn om eerst je bestelling te plaatsen en dan pas je bestelling te betalen? Dat kan! Vink bij de bestelling aan dat je per bankoverschrijving betaalt.
Vervolgens ontvang je een email met onze betaalgegevens. Hiermee kun je het aankoopbedrag overmaken. Je bestelling wordt verzonden zodra wij jouw betaling hebben ontvangen.
Hoe lang duurt het?
Het duurt ongeveer 1 tot 3 werkdagen totdat de betaling bij ons binnen is. Je bestelling versturen wij op de dag dat jouw betaling is verwerkt u ontvangt hier automatisch een factuur van (mits op voorraad).
Kosten:
Wij berekenen geen kosten voor de betaalmethode per bankoverschrijving.
voordelen:
- Je betaalt op een veilige manier.
- We rekenen geen kosten voor de betaalmethode per bankoverschrijving.
-
Paypal
Betalen via PayPal is ook mogelijk. Je kunt snel en eenvoudig een gratis PayPal-rekening openen via de website van PayPal. Om te kunnen betalen, koppel je jouw bankrekening of creditcard aan een PayPal-rekening. Je hoeft niet eerst geld op een PayPal-rekening te storten. De betaling wordt direct afgeschreven van je bankrekening of creditcard.
voordelen:
- Je betaalt via veilige software.
- Wij versturen je bestelling direct, mits op voorraad is
- Betaling via PayPal is gratis.
-
Betalen bij afhalen
Het is mogelijk om uw bestelling af te halen op onze locatie in Neede. dan kunt u kiezen voor "betalen bij afhalen". Op moment dat u een afhaalbevestiging ontvangt kunt u uw bestelling binnen 14 dagen afhalen.
Bij ons kunt u dan betalen met PIN of contant.
Kan ik BTW vrij kopen voor België
Ja dit is alleen mogelijk als u een account bij ons aanmaakt en wanneer u een geldig BTW nummer heeft in combinatie met uw bedrijfsnaam. Onze webshop checkt automatisch of uw btw klopt volgens de VIES btw check. Na een geldig invoer zal de webshop alle prijzen tonen in ex btw.Mocht dit niet het geval zijn kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Let op: Achteraf een bestelling is niet meer mogelijk om de BTW te verrekenen.
Het retourneren van uw online bestelling
Bij Camperpassie geldt voor alle webshop bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.
Onze algemene voorwaarden geven de mogelijkheid om, onder bepaalde voorwaarden, goederen die u bij ons heeft gekocht retour te zenden. Wanneer u van deze mogelijkheid gebruik maakt dan kan dat als volgt:
1.U kunt de goederen retourneren via ons Retour portaal
2. U laat de goederen via post.nl of een ander bedrijf naar ons verzenden. De kosten voor het retourneren naar Camperpassie zijn altijd voor eigen rekening. In het geval van een foutieve levering of een defect/beschadigd artikel, storten wij na ontvangst van het product en het retourformulier en na beoordeling achteraf € 6.95 aan gemaakte verzendkosten van die retourzending terug op uw rekening.
3. U brengt de goederen naar ons serviceadres van de webwinkel te Neede, Parallelweg 90, 7161AG. U betaalt dan geen verzendkosten. U kunt hier terecht op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
- Die persoonlijk van aard zijn
- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
- Die speciaal voor u besteld zijn
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- Die snel bederven of verouderen
- Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
- Voor losse kranten en tijdschriften
- Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
Let op: Houd uw bestelbevestiging of factuur bij de hand voor de juiste retour/ruil afwikkeling:
- Bestellings id: Bijv: 000012345
- Achternaam
- Email adres of postcode waarmee u de bestelling heeft geplaatst
Artikel ruilen
Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Dat is geen probleem, mits dit volgens onze richtlijnen en binnen 14 dagen gebeurt. Neem dan contact op Camperpassie tel: 053-7113813, of via e-mail
- Ruilen (binnen Nederland) : Je kunt het pakket standaard retourneren via een PostNL of via een DHL servicepunt.
- Ruilen (buiten Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten. In België kan het pakket geretourneerd worden via een Kiala punt. Of je kunt het pakket retourneren via het postkantoor: De kosten verschillen per postkantoor en per land.
- Retourneren (binnen Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt het pakket retourneren via een postkantoor bij je in de buurt. Je kunt het pakket rechtstreeks retourneren naar ons adres. Wij adviseren je om het pakket aangetekend te versturen.
- Retourneren (buiten Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten. In België en Luxemburg kan het pakket geretourneerd worden via een Kiala punt. Of je kunt het pakket retourneren via het postkantoor: De kosten verschillen per postkantoor en per land.
U kunt ook het artikel ruilen of retourneren op onze servicepunt locatie.(Parallelweg 90, 7161AG Neede)
Voor alle webshop bestellingen geldt een bedenktijd (of zichttermijn) van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze tijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.
Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.
Let op: Houd uw bestelbevestiging of factuur bij de hand voor de juiste retour/ruil afwikkeling:
- Bestellings id: Bijv: 000012345
- Achternaam
- Email adres of postcode waarmee u de bestelling heeft geplaatst
Het retourneren van uw bestelling in onze serviceshop
Bij Camperpassie geldt voor alle webshop bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat u de volledige bestelling heeft ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag u het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.
Onze algemene voorwaarden geven de mogelijkheid om, onder bepaalde voorwaarden, goederen die u bij ons heeft gekocht retour te zenden. Wanneer u van deze mogelijkheid gebruik maakt dan kan dat als volgt:
1.U kunt uw retourneren aanmelden via ons Retour portaal
2. U brengt de goederen naar ons serviceadres van de webwinkel te Neede, Parallelweg 90, 7161AG. U betaalt dan geen verzendkosten. U kunt hier terecht op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:
- Die persoonlijk van aard zijn
- Die tot stand zijn gekomen overeenkomstig door u aangegeven specificaties
- Die speciaal voor u besteld zijn
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
- Die snel bederven of verouderen
- Waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop wij geen invloed hebben
- Voor losse kranten en tijdschriften
- Voor audio- en video-opnamen en software waarvan u de verzegeling hebt verbroken
Mijn artikel is defect of beschadigd
Natuurlijk kan het voorkomen dat u onverhoopt een defect artikel ontvangt, controleer direct na ontvangst van uw bestelling of het artikel onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, meld dit dan z.s.m. via ons Contactformulier
Artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen
Voldoet een artikel niet aan uw verwachtingen of heeft u een klacht over een artikel dat u via de webshop besteld hebt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via email
Artikel verkeerd ontvangen
Controleer bij de ontvangst van uw bestelling direct of dit ook daadwerkelijk de door u bestelde artikelen zijn. Is dit niet het geval? Meld dit via onze retourformulier en wij zorgen ervoor dat u zo spoedig mogelijk het juiste artikel ontvangt.
Terugstorttermijn na een retourzending of annulering
Als u uw bestelling via iDeal, Paypal of een bankoverschrijving hebt betaald kunt u de terugstorting, inclusief eventuele betaalde verzendkosten mits u alle artikelen heeft geretourneerd, binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten.
Contact opnemen met Camperpassie
Wilt u iets weten over de bestelling die u via de webshop hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestelprocedure dan kunt u op diverse manieren contact opnemen met Camperpassie. Dit kan telefonisch via +31-0537113813, of via ons contactformulier.
Camperpassie streeft ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op uw e-mailberichten. Wij proberen dit altijd dezelfde dag nog te doen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Mocht u na 2 of 3 werkdagen nog geen reactie hebben ontvangen dan kan het zijn dat uw email niet goed aangekomen is. U kunt uw reactie dan nog een keer versturen
Onze bedrijfsgegevens
Camperpassie B.V.
Camperpassie.nl
Parallelweg 90
7161AG Neede
Tel: 053-7113813
Email: klantenservice@camperpassie.nl
KvK: 85941794
BTW: NL863795390B01
Bankgegevens:
Rabobank
NL11RABO0102972826
BIC: RABONL2U
Wat zijn onze openingstijden
Onze Serviceshop is geopend op:
Maandag: | 10:00 t/m 17:00 |
Dinsdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Woensdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Donderdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Vrijdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Zaterdag: | 09:00 t/m 12:00 |
Zondag: | Gesloten |
Telefonisch zijn wij bereikbaar op:
Maandag: | 10:00 t/m 17:00 |
Dinsdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Woensdag: | Gesloten |
Donderdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Vrijdag: | 10:00 t/m 17:00 |
Zaterdag: | 09:00 t/m 12:00 |
Zondag: | Gesloten |
Speciale dagen:
Bezichtiging voor een occassion camper
Wij raden aan om vooraf een afspraak te maken voor een bezichtiging van één van onze occassion campers om teleurstelling te voorkomen.
U kunt de occassion campers gerust komen bekijken tijdens onze serviceshop openingstijden.
Kunt u onverhoopt niet tijdens deze tijden, geen probleem. Dan kunt u ook een afspraak maken met onze klantenservice per email of telefonisch voor een bezichtiging van onze occassion campers buiten onze openingstijden.
Privacy beleid
Versie 2.0
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 25-10-21.
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Camperpassie. U dient zich ervan bewust te zijn dat Camperpassie niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.
Camperpassie respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Ons gebruik van verzamelde gegevens
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Camperpassie of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Camperpassie of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.
Deze website maakt gebruik van "cookies" (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Camperpassie of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.
Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Hieronder valt o.a. het WebwinkelKeur beoordelingen systeem. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.
Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.
Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.
Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:
Camperpassie
Parallelweg 90
053-7113813
Klantenservice@camperpassie.nl
Algemene voorwaarden
Een account aanmaken
Op onze website bestaat de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is natuurlijk geen verplichting, maar het heeft wel een aantal voordelen. Maakt u een account aan, dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te voeren. Daarnaast biedt het registreren meer voordelen. U kunt zich abonneren op onze nieuwsbrief en een adresboek bijhouden voor uw bestellingen. U kunt uw bestelgeschiedenis, verlanglijstje en de door u geplaatste recensies zien.
Account aanmaken tijdens bestelprocedure
Nadat de door u gewenste artikelen in het winkelwagentje zijn geplaatst gaat u door naar de kassa. Hier kunt u kiezen uit twee methoden. Wanneer u al een Camperpassie account heeft, maar nog niet ingelogd bent, kunt u hier direct inloggen.
Heeft u nog geen account, dan kunt u na het afrekenen van uw bestelling alsnog een account aanmaken.
Account aanmaken zonder een bestelling te plaatsen
Ook zonder een bestelling te plaatsen kunt u een account aanmaken. Klik rechtsboven in de website op 'account aanmaken'. Vul de gegevens in en u heeft direct uw eigen Camperpassie account.
Uw wachtwoord vergeten
Bent u het wachtwoord van uw account vergeten?
- Klik rechts bovenaan de website op 'Inloggen' en klik op 'Wachtwoord vergeten?'
- Vul uw e-mailadres in en klik vervolgens op 'wachtwoord resetten'
- Er wordt een nieuw wachtwoord verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres
- Log opnieuw in met het nieuwe wachtwoord en kunt direct het wachtwoord wijzigen